Jeden z kalifornijskich hoteli zamieścił w swojej ofercie nietypową usługę. Z lobby hotelu obsługa może wysłać drona na dowolne piętro, dostarczając to czego zażyczą sobie goście. Właściciele hotelu liczą, że dron przyciągnie do ośrodka bogatych klientów.
Nietypowa usługa najwyższej technologii ma zwiększyć liczbę gości w jednym z kalifornijskich hoteli. Goście hotelu mogą zamówić np. szampana, a na dowolne piętro dostarczy go dron.
To będzie sukces?
- Myślę, że pomoże nam to być bezkonkurencyjnymi - mówił Sieste Nabben, manager hotelu w Sausalito. Jednak na taki luksus będą mogli pozwolić sobie tylko goście z najbardziej zasobnym portfelem. Przeznaczona jest jedynie dla gości z najdroższych apartamentów, których cena wynosi 10 tys. dolarów za dobę. Mimo tak wysokich kosztów wynajmu, chętnych nie brakuje.
- Mieliśmy mnóstwo zapytań o apartament. Większość rezerwacji jest na lato i wiosnę 2015 roku - mówił Nabben.
Autor: msz//gry / Źródło: x-news