W sobotę klienci Banku Pekao mieli problemy z płatnościami kartą oraz Blikiem. "Informujemy, że wszystkie usługi działają poprawnie. Przepraszamy za utrudnienia. - napisali po godzinie 14.00 przedstawiciele banku w mediach społecznościowych.
Z informacji dostępnych na stronie serwisu Downdetector, który gromadzi informacje o problemach wysyłanych przez internautów, wynikało, że awaria w Banku Pekao rozpoczęła się w sobotę po godzinie 10.30. To wtedy zaczęła rosnąć liczba zgłoszeń o utrudnieniach.
Awaria w Pekao
"Nie działają karty bankowe, komunikacja z bankiem niemożliwa, bo infolinia też nie działa" - napisał jeden z klientów banku na Facebooku.
"Chyba jakaś awaria. Ja też nie mogłem zapłacić kartą" - dodał kolejny.
Klienci zgłaszali również, że nie działa aplikacja, a "bankomaty nie chcą wypłacać pieniędzy".
Przedstawiciele banku w odpowiedzi napisali, że "przepraszają za utrudnienia". "Odnotowaliśmy problemy z płatnościami kartą i BLIK. Pracujemy nad przywróceniem działania systemów" - czytamy. Około godz. 12.00 bank poinformował, że systemy wracają do działania". "Mogą wystąpić jeszcze chwilowe problemy. Prosimy o cierpliwość" - napisano.
Po godz. 14.00 bank opublikował na platformie X komunikat, z którego wynika, że "wszystkie usługi działają poprawnie".
Źródło: tvn24.pl
Źródło zdjęcia głównego: Shutterstock