Awaria w dużym banku usunięta. "Wszystkie usługi działają poprawnie"

Kolejny bank wprowadził zmiany w płatnościach kartami
Prezes BIK o kredytach
Źródło: TVN24 BiS
W sobotę klienci Banku Pekao mieli problemy z płatnościami kartą oraz Blikiem. "Informujemy, że wszystkie usługi działają poprawnie. Przepraszamy za utrudnienia. - napisali po godzinie 14.00 przedstawiciele banku w mediach społecznościowych.

Z informacji dostępnych na stronie serwisu Downdetector, który gromadzi informacje o problemach wysyłanych przez internautów, wynikało, że awaria w Banku Pekao rozpoczęła się w sobotę po godzinie 10.30. To wtedy zaczęła rosnąć liczba zgłoszeń o utrudnieniach.

Awaria w Banku Pekao
Awaria w Banku Pekao
Źródło: Downdetector

Awaria w Pekao

"Nie działają karty bankowe, komunikacja z bankiem niemożliwa, bo infolinia też nie działa" - napisał jeden z klientów banku na Facebooku.

"Chyba jakaś awaria. Ja też nie mogłem zapłacić kartą" - dodał kolejny.

Klienci zgłaszali również, że nie działa aplikacja, a "bankomaty nie chcą wypłacać pieniędzy".

Przedstawiciele banku w odpowiedzi napisali, że "przepraszają za utrudnienia". "Odnotowaliśmy problemy z płatnościami kartą i BLIK. Pracujemy nad przywróceniem działania systemów" - czytamy. Około godz. 12.00 bank poinformował, że systemy wracają do działania". "Mogą wystąpić jeszcze chwilowe problemy. Prosimy o cierpliwość" - napisano.

Po godz. 14.00 bank opublikował na platformie X komunikat, z którego wynika, że "wszystkie usługi działają poprawnie".

Zobacz także: