"Chcę wam pogratulować wspaniałych kierowców"

MPK zbiera skargi i pochwały
MPK zbiera skargi i pochwały
Źródło: facebook.com | MPK Wrocław

Kiedy chuligani chcieli pobić pasażera, on wezwał policję, a potem podwózł poszkodowanych na komisariat - pasażerka MPK opisuje i chwali na portalu społecznościowym zachowanie jednego z kierowców autobusu nocnego. Jedni "lubią to", inni narzekają na usługi MPK.

Miejskie Przedsiębiorstwo Komunikacyjne chwali się na Facebooku gratulacjami od jednej z pasażerek. "Marta Dyner zostawiła nam wpis na Tablicy, który bardzo cieszy" - napisali i wkleili treść wpisu:

"Zamknął drzwi przed nosem", "nie przyjechał", "musiałem wysłać skargę"

MPK za relację podziękowało i obiecało przekazać wyrazy uznania kierowcy.

Pasażerowie nie pozostawili tego wpisu bez komentarza. Jeden skarży się na kierowcę, który zamknął drzwi przed nosem, inny, że autobus, który nie przyjechał.

Jak odpowiada w komentarzu wrocławski przewoźnik, skargi na nieprawodłowe zachowanie kierowców można składać w Biurze Obsługi Pasażera przy ul. B. Prusa.

Autor: Olga Bierut/mz / Źródło: tvn24.pl

Czytaj także: