Miliony użytkowników BlackBerry od trzech dni są "odcięci od świata". Nie mają dostępu do przeglądarki internetowej, poczty elektronicznej, nie mogą wysyłać maili. Wszystko przez awarię sieci należącej do producenta - firmy Research In Motion (RIM).
W poniedziałek usterka dała się we znaki użytkownikom w Europie, na Bliskim Wschodzie, w Afryce i w Indiach. Następnego dnia ze swoich BlackBerry korzystać nie mogli także ich posiadacze w Brazylii, Chile i Argentynie.
We środę awaria uderzyła natomiast w Stany Zjednoczone, Kanadę i Meksyk.
"Przepraszamy za niedogodności"
- Mające miejsce opóźnienia w usłudze Messenger i problemy z przeglądaniem serwisów są wynikiem awarii w ramach infrastruktury RIM – poinformowali przedstawiciele firmy i zapewnili, że trwają intensywne prace nad tym, by "jak najszybciej przywrócić pełna funkcjonalność systemu". Przeprosili także użytkowników BlackBerry za "wszelkie niedogodności".
Źródło: Reuters
Źródło zdjęcia głównego: sxc.hu