Strona zapewne nieprzypadkowo została uruchomiona miesiąc przed premierą ostatniego filmu o przygodach Harry'ego Pottera, który wejdzie do kin 15 lipca.
Strony internetowe o młodym czarodzieju są motorem całego ruchu fanów sagi. Niektóre dowiedziały się nieco więcej o nowej inicjatywie i zapowiadają prawdziwą bombę.
- To jednym słowem zapiera dech w piersiach - napisała na swoim portalu redakcja "Dziurawego Kotła", jednej z najpopularniejszych stron o Harrym. - Na razie tylko tyle możemy powiedzieć.
Marketing w stylu Pottera
Atmosfera tajemniczości od początku towarzyszy premierom kolejnych tomów książki (w sumie jest siedem) i części filmu (w sumie osiem). Takie chwyty marketingowe (rozpoczęcie sprzedaży o północy, przebieranki) sprawiają, że potteromania sama się napędza. Do tej pory sprzedano 400 mln egzemplarzy książek, a siedem wyprodukowanych dotąd filmów zarobiło 6,4 mld dolarów.
Na razie rzeczniczka autorki potwierdza, że "Pottermore" powstaje pod patronatem Rowling. - Wkrótce poinformujemy o tym nowym projekcie - dodaje tajemniczo.
Źródło: Reuters
Źródło zdjęcia głównego: pottermore.com