TVN24 była najbardziej opiniotwórczą stacją telewizyjną w marcu. Wśród portali internetowych wysokie miejsce zajął portal tvn24.pl - wynika z najnowszej analizy Instytutu Monitorowania Mediów.
Na TVN24 powoływano się 270 razy. Na kolejnych pozycjach uplasowały się TVN (135 cytowań) raz TVP2 (41 cytowań). Za TVN24 najczęściej podawano doniesienia z polskiej polityki, ale także polskiej wyprawy na Broad Peak.
TVN24.pl w czołówce
W klasyfikacji ogólnej opiniotwórczych mediów TVN24 zajęła czwarte miejsce. Najwyższe pozycje na podium zajęli przedstawiciele prasy - "Rzeczpospolita", "Gazeta Wyborcza" oraz "Wprost".
Dobrym wynikiem pochwalić się też może tvn24.pl. Wśród portali internetowych zajął piąte miejsce (40 cytowań). Analizę częstotliwości cytowania poszczególnych mediów przez inne media Instytut Monitorowania Mediów wykonał na podstawie przekazów prasowych, telewizyjnych i radiowych z okresu od 1 do 31 marca 2013 roku.
Autor: nsz/ja / Źródło: tvn24.pl
Źródło zdjęcia głównego: TVN / Krzysztof Dubiel