Ma być nowoczesne, ale zarazem tradycyjne, o państwie i o rodzinie, dobrze się kojarzyć i łatwo wpadać w oko. Logo Solidarnej Polski ma zawojować kraj, dlatego partia Zbigniewa Ziobry zorganizowała otwarty konkurs, w którym udział może wziąć każdy. Nagroda główna to 5 tys. zł. I oczywiście uścisk dłoni prezesa.
Logo ma spełniać kilka podstawowych kryteriów. Musi się kojarzyć z Polską, z bezpieczeństwem, rodziną, ale także mieć nowoczesną formułę. - Na pewno zwierzątko odpada - mówi poseł Patryk Jaki, rzecznik powstałej kilka miesięcy temu formacji, która już w połowie marca ma się stać prawdziwą partią.
Które lepsze?
Marcin Jasiński z jednej z agencji kreatywnych w Gdańsku tłumaczy, że logo - by odnieść sukces - musi być przede wszystkim "czytelne" i "łatwo się zapamiętywać". Paweł Olszewski z Platformy Obywatelskiej nie ma np. problemu z określeniem tego, co reprezentuje sobą logo jego formacji. - To przede wszystkim Polska, Polska radosna - mówi. Z kolei Mariusz Kamiński z Prawa i Sprawiedliwości twierdzi, że znak rozpoznawczy PiS-u jest "majestatyczny" - to jest jego najlepszą cechą.
Tymczasem specjaliści od marketingu twierdzą, że najciekawsze propozycje ma w tej kwestii Polska Jest Najważniejsza, oraz - ministerstwo gospodarki.
O tym, jak będzie wyglądała Solidarna Polska sprowadzona do jednego symbolu wyborcy dowiedzą się za tydzień.
Źródło: tvn24
Źródło zdjęcia głównego: TVN24