Oryginalną kampanię reklamującą Łódź planują tamtejsi przedsiębiorcy. Stawiają na erotykę.
Łódzcy przedsiębiorcy chcą zawiesić plakaty zapraszające do miasta m.in. w Londynie. Billboardy skierowane mają być głównie do panów. Rozdawane mają być także, znane z polskich miast, charakterystyczne ulotki. Zapraszać mają jednak nie do agencji towarzyskich, a do klubów i dyskotek, w których jedną z atrakcji będzie striptiz. Dzięki temu, obcokrajowcy odwiedzający Łódź, po godz. 23, kiedy zamykane są hotelowe kluby, ruszaliby w miasto. I wiedzieliby gdzie.
Miasto jednak nie zamierza włączyć się do tej oryginalnej akcji promocyjnej. Zamiast tego, w brytyjskiej telewizji BBC pokazywane będą spoty, które przedstawią zabytkowe uliczki miasta i możliwości spędzania czasu w mieście. Ale we dwoje, a nie na seks-wycieczkach.
Źródło: tvn24
Źródło zdjęcia głównego: TVN24