"Prince Charming", czyli randkowe reality show, w którym tytułowy książę będzie szukać swojego wymarzonego partnera wśród 13 gejów z Polski, rusza już we wtorek w player.pl. Program poprowadzi Aggie Lal, influencerka i podróżniczka.
"Prince Charming" (ang. Książę z bajki) - czyli gejowskie randkowe reality show to jedna z jesiennych nowości serwisu player.pl. Jacek Jelonek - tytułowy książę - wspólnie z 13 gejami z Polski zamieszkali w jednej z luksusowych willi w Hiszpanii. W ciągu wspólnego miesiąca 34-latek zabiera wybranych mężczyzn na randki. Panów, z którymi nie nawiąże nici porozumienia, będzie musiał pożegnać.
- Mocno kibicujemy temu projektowi od samego początku. To odważny program, w którym znaleźli się równie odważni uczestnicy. Mam nadzieję, że widzowie, podobnie tak jak my, docenią wyjątkowych bohaterów tego show, dadzą szansę im i będą trzymać kciuki, by nagroda główna – miłość – trafiła w najodpowiedniejsze ręce - powiedziała Lidia Kazen, dyrektor programowa TTV i player.pl.
- Mamy nadzieję, że w bliskiej przyszłości obecność różnych orientacji seksualno-romantycznych i tożsamości płciowych nie będzie wywoływać sensacji, a każdy i każda będzie w mediach mieć swoją reprezentację. "Prince Charming" to pierwszy krok w tym kierunku, cieszymy się, że tworzycie lepszy, bardziej kolorowy świat mediów - stwierdził Miłosz Przepiórkowski, członek zarządu Lambda Warszawa.
"Prince Charming" - uczestnicy
O względy Jacka walczyć będą: Jonatan Jądrzyk, Paweł Kosewski, Michał Buczkiewicz, Wojtek Jordan, Karol Wiaderny, Oliwer Kubiak, Arkadiusz Studziński, Maciej Przygoda, Oskar Stańczak, Marek Misztal, Merkucjo Kopiecki, Mateusz Kozioł i Krzysztof Komorowski. Prowadzącą i dobrym duchem dla uczestników będzie podróżniczka i influencerka Aggie Lal, która na co dzień mieszka w Los Angeles.
Seria, składająca się z 21 odcinków, zadebiutuje w serwisie player.pl już 12 października. Kolejne odcinki programu będą emitowane w każdy wtorek i czwartek. Za produkcję formatu odpowiada firma Jake Vision. Produkcja oparta jest na "Finding Prince Charming", który po raz pierwszy pojawił się w amerykańskim kanale Logo, należącym do ViacomCBS.
Źródło: TVN Grupa Discovery
Źródło zdjęcia głównego: TVN Grupa Discovery