Najbardziej znany na świecie polski model, Adrian Włodarski, został twarzą włoskiej marki odzieżowej dla mężczyzn, Canali. Będzie reklamował ją w sezonie wiosna-lato 2011.
Choć polskie modelki są wielkimi gwiazdami w branży, w przypadku mężczyzn twarze światowej marki mody to rzadkość. Udało się to 25-letniemu Adrianowi Włodarskiemu z Warszawy, który jest takim wyjątkiem. Teraz kontrakt podpisał z nim włoski producent luksusowych garniturów Canali.
- Na wybiegach marki chodziłem od trzech sezonów. Ten ostatni to mój sukces, bo zamykałem pokaz kolekcji jesień-zima 2011-12 – mówi tvn24.pl Włodarski. - Spodobałem się na tyle, że szefowie firmy zatrudnili mnie do kampanii reklamowej - cieszy się.
Jest pierwszym Polakiem, który reklamuje Canali. Zdaniem kierownictwa firmy, która słynie z elegancji, mierzący 191 cm Adrian "uosabia młodego nowoczesnego dżentelmena”. - To prestiżowy dom mody i kontrakt z nim posuwa moją karierę do przodu. Jestem ciekaw zdjęć, bo jeszcze ich nie widziałem, wciąż jestem w rozjazdach po świecie. Przyjrzę się im w waszym portalu – powiedział model.
Jednodniowa sesja odbyła się w studio fotograficznym w Mediolanie. Ile wyniosło honorarium Polaka? - Nie mogę zdradzić. Ale nie liczcie, że są to milionowe kontrakty, jakie w tym biznesie podpisują modelki. Faceci za tego typu pracę dostają zaledwie 2-15 tys. euro – wyjaśnia.
Adrian Włodarski jest najbardziej znanym Polakiem w świecie mody. Od kilku lat jest zapraszany na Tygodnie Mody Męskiej w Paryżu, Mediolanie i Nowym Jorku, gdzie pracuje dla najlepszych światowych marek.
Jego największy sukces to kampania reklamowa męskich kolekcji Lanvin (jesień-zima 2009-10) i Prady (wiosna-lato 2008), czego przed nim nie dokonał żaden Polak.
Był też pierwszym polskim modelem, którego do swojego pokazu zatrudnił Gucci, ponawiając zaproszenie co sezon do dziś.
Źródło: tvn24.pl
Źródło zdjęcia głównego: Canali