Szwajcarski producent luksusowych zegarków Baume & Mercier zatrudnił Gwyneth Paltrow w roli „przyjaciółki marki”. Aktorka i zdobywczyni Oscara nie wystąpi jednak w kampanii reklamowej.
Jej rola ambasadorki to przede wszystkim bycie rzecznikiem marki. Pierwszy raz wystąpi w tej roli 17 stycznia podczas Salon International de la Haute Horlogerie w Genewie, który nadaje ton rynkowi wyrobów zegarmistrzowskich z najwyższej półki. Ma tam głównie reprezentować bestsellerową kolekcję Classima i odświeżone linie Linea, Copeland.
- Gwiazda, słynąca z klasy i stylu, ma nam pomóc w poinformowaniu świata, że nasze zegarki to produkty najwyższej jakości połączone z pięknym designem – czytamy w oficjalnym komunikacie słowa Alaina Zimmermanna, dyrektora generalnego Baume & Mercier.
18 tysięcy za luksus
Baume & Mercier to luksusowy szwajcarski brand o 180-letniej tradycji. Jest częścią grupy Richmond, w której zrzeszone są najważniejsze światowe firmy biżuteryjne, takie jak Cartier i Piaget.
Ceny jego zegarków sięgają średnio 2-4 tys. dol., ale są też takie modele, które kosztują nawet 18 tys. Jak zapewnia Zimmermann, obecnie kwoty są niższe o 40 proc., co jest wynikiem światowej recesji.
Gwyneth po Meg i Kim
Gwyneth Paltrow to kolejna gwiazda Hollywood, która zostanie ambasadorką marki, po Meg Ryan, Kim Basinger, Teri Hatcher i Evangeline Lily.
Najnowszy film, w którym zagrała 38-letnia Paltrow, to „Country Song”. Dramat opowiada historię młodego wokalisty, który nawiązuje romans z przebrzmiałą gwiazdą country. Wraz z jej mężem kochankowie wyruszają w trasę koncertową, która zmieni ich życie. Do naszych kin film wejdzie w połowie kwietnia.
Źródło: tvn24.pl
Źródło zdjęcia głównego: matereiały prasowe