Bokserki, kalesony i koszulki to pierwsza część kolekcji, jaką piłkarz David Beckham zaprojektował dla odzieżowego giganta w ramach autorskiej kolekcji "David Beckham Bodywear". Bielizna dla mężczyzn z jego logo pojawi się w sklepach 2 lutego.
- Pracowałem nad tą kolekcją z moim zespołem przez ostatni rok i jestem bardzo zadowolony z efektów. W całej układance brakowało nam tylko właściwego partnera sprzedażowego, który miałby wizję i możliwość globalnej dystrybucji naszych projektów – tak piłkarz LA Galaxy wyjaśnił powody swojej współpracy z siecią H&M.
Pracowałem nad tą kolekcją z moim zespołem przez ostatni rok i jestem bardzo zadowolony z efektów. W całej układance brakowało nam tylko właściwego partnera sprzedażowego, który miałby wizję i możliwość globalnej dystrybucji naszych projektów. David Beckham
Współpraca ze szwedzkim gigantem odzieżowym ma być długoterminowa i rozwijać się sezonowo. Pierwsze dziewięć projektów z metką Beckhama w sklepach pojawi się 2 lutego.
Pomysł na sportową emeryturę
To, że Brytyjczyk jest wielką gwiazdą show-biznesu, a nie tylko sportu, to w lwiej części zasługa jego partnera biznesowego - Simona Fullera. To jemu piłkarz zawdzięcza kontrakty reklamowe m.in. z Armanim, Adidasem, Electronic Arts, Pepsi, Yahoo, Castrolem, Marks & Spencer, Motorolą, Police i Coty, z którym wypuszcza na rynek własne perfumy.
Dzięki nim znajduje się w pierwszej piątce najlepiej opłacanych sportowców na świecie - tylko w rok zarabia ok. 45 mln dol.
Panowie już myślą, jaki wpływ na wartość rynkową Beckhama będzie miało jego przejście na sportową emeryturę. Choć ten zapowiedział, że zamierza grać jeszcze kilka lat, już teraz opracowali długoterminową strategię, by nazwisko piłkarza wciąż było w centrum uwagi.
Źródło: "Daily Telegraph", tvn24.pl
Źródło zdjęcia głównego: materiały prasowe