Wyzwania dla małych firm

Aż 40% małych i średnich przedsiębiorstw za główny cel działania uznaje… utrzymanie na rynku. O wzroście sprzedaży myśli co piąta badana firma. Wzrost zysku jest celem strategicznym zaledwie 15% przedsiębiorców. Wyniki badania „Monitoring kondycji sektora MSP w latach 2010-2012” i rozmowa z Małgorzatą Starczewską-Krzysztoszek, główną ekonomistką PKPP Lewiatan.
Wyzwania dla małych firm
Źródło: tvn
Aż 40% małych i średnich przedsiębiorstw za główny cel działania uznaje… utrzymanie na rynku. O wzroście sprzedaży myśli co piąta badana firma. Wzrost zysku jest celem strategicznym zaledwie 15% przedsiębiorców. Wyniki badania „Monitoring kondycji sektora MSP w latach 2010-2012” i rozmowa z Małgorzatą Starczewską-Krzysztoszek, główną ekonomistką PKPP Lewiatan.

Aż 40% małych i średnich przedsiębiorstw za główny cel działania uznaje… utrzymanie na rynku. O wzroście sprzedaży myśli co piąta badana firma. Wzrost zysku jest celem strategicznym zaledwie 15% przedsiębiorców. Wyniki badania „Monitoring kondycji sektora MSP w latach 2010-2012” i rozmowa z Małgorzatą Starczewską-Krzysztoszek, główną ekonomistką PKPP Lewiatan.

Autor: tvn

Zobacz także: