Wizerunek w czasach kryzysu

Nie wszystkie firmy są chętne do wykorzystywania kampanii wizerunkowych. Spółka CAM Media, która działa w branży reklamowej, zanotowała ponad 1,5 miliona zł straty brutto po pierwszym kwartale tego roku. O to, jak kształtuje się rynek reklamowy i wizerunkowy w Polsce, prezesa spółki, Krzysztofa Przybyłowskiego, w programie "Dzień na Rynkach" pytał Mikołaj Kunica.
Wizerunek w czasach kryzysu
Nie wszystkie firmy są chętne do wykorzystywania kampanii wizerunkowych. Spółka CAM Media, która działa w branży reklamowej, zanotowała ponad 1,5 miliona zł straty brutto po pierwszym kwartale tego roku. O to, jak kształtuje się rynek reklamowy i wizerunkowy w Polsce, prezesa spółki, Krzysztofa Przybyłowskiego, w programie "Dzień na Rynkach" pytał Mikołaj Kunica.

Nie wszystkie firmy są chętne do wykorzystywania kampanii wizerunkowych. Spółka CAM Media, która działa w branży reklamowej, zanotowała ponad 1,5 miliona zł straty brutto po pierwszym kwartale tego roku. O to, jak kształtuje się rynek reklamowy i wizerunkowy w Polsce, prezesa spółki, Krzysztofa Przybyłowskiego, w programie "Dzień na Rynkach" pytał Mikołaj Kunica.

Zobacz także: