Wielkanocny Bakalland

Przed Bakallandem nowe wyzwanie. Nie dość, że spółka pracuje już nad ofertą wielkanocną na 2010 rok, to niedawno rozpoczęła działalność w nowym segmencie - w płatkach śniadaniowych. Zdaniem prezesa Mariana Owerki jest o co walczyć, bo rynek płatków rośnie o ok. 11 procent rocznie. O kondycję finansową spółki i szczegóły planów działania gościa "Rynków Dnia" pytał Robert Stanilewicz.
Wielkanocny Bakalland
Źródło: Paweł Bednarz
Przed Bakallandem nowe wyzwanie. Nie dość, że spółka pracuje już nad ofertą wielkanocną na 2010 rok, to niedawno rozpoczęła działalność w nowym segmencie - w płatkach śniadaniowych. Zdaniem prezesa Mariana Owerki jest o co walczyć, bo rynek płatków rośnie o ok. 11 procent rocznie. O kondycję finansową spółki i szczegóły planów działania gościa "Rynków Dnia" pytał Robert Stanilewicz.

Przed Bakallandem nowe wyzwanie. Nie dość, że spółka pracuje już nad ofertą wielkanocną na 2010 rok, to niedawno rozpoczęła działalność w nowym segmencie - w płatkach śniadaniowych. Zdaniem prezesa Mariana Owerki jest o co walczyć, bo rynek płatków rośnie o ok. 11 procent rocznie. O kondycję finansową spółki i szczegóły planów działania gościa "Rynków Dnia" pytał Robert Stanilewicz.

Autor: Paweł Bednarz

Zobacz także: