Przed Bakallandem nowe wyzwanie. Nie dość, że spółka pracuje już nad ofertą wielkanocną na 2010 rok, to niedawno rozpoczęła działalność w nowym segmencie - w płatkach śniadaniowych. Zdaniem prezesa Mariana Owerki jest o co walczyć, bo rynek płatków rośnie o ok. 11 procent rocznie. O kondycję finansową spółki i szczegóły planów działania gościa "Rynków Dnia" pytał Robert Stanilewicz.
Przed Bakallandem nowe wyzwanie. Nie dość, że spółka pracuje już nad ofertą wielkanocną na 2010 rok, to niedawno rozpoczęła działalność w nowym segmencie - w płatkach śniadaniowych. Zdaniem prezesa Mariana Owerki jest o co walczyć, bo rynek płatków rośnie o ok. 11 procent rocznie. O kondycję finansową spółki i szczegóły planów działania gościa "Rynków Dnia" pytał Robert Stanilewicz.
Autor: Paweł Bednarz
Źródło zdjęcia głównego: Paweł Bednarz