Najwięcej na reklamach zarabiają stacje telewizyjne - bo aż prawie 50% rynku reklamowego należy do nich. Spośród telewizji najwięcej zarabia TVP. Wszystko wskazuje jednak na to że przyszłość reklamy w dużej mierze należy do internetu. Więcej na temat sytuacji w branży reklamowej i mediowej w rozmowie Marka Tejchmana, z Krzysztofem Mockiem, partnerem w domu mediowym Mindshare Polska.
Najwięcej na reklamach zarabiają stacje telewizyjne - bo aż prawie 50% rynku reklamowego należy do nich. Spośród telewizji najwięcej zarabia TVP. Wszystko wskazuje jednak na to że przyszłość reklamy w dużej mierze należy do internetu. Więcej na temat sytuacji w branży reklamowej i mediowej w rozmowie Marka Tejchmana, z Krzysztofem Mockiem, partnerem w domu mediowym Mindshare Polska.
Autor: tvn
Źródło zdjęcia głównego: tvn