Sinsay poinformował o wycofaniu ze sprzedaży pięciu produktów. Jak tłumaczy sieć, decyzja ma związek z "niespełnieniem standardów jakości". "Osoby posiadające produkty proszone są o zaprzestanie korzystania" - zaapelowano.
Wycofane produkty to trzy rodzaje maseczek do twarzy – z arbuzem, mango i opuncją, a także muzyczna tablica sensoryczna oraz składany wózek dla dzieci.
Jak podała sieć w komunikacie, "osoby posiadające produkty o numerach index 3648U-33X, 3648U-22X, 3648U-11X, 7698P-MLC, 7938R-MLC, proszone są o zaprzestanie korzystania z tych produktów i postępowanie zgodne z poniższą procedurą zwrotu".
"Za wszelkie niedogodności wynikające z zaistniałej sytuacji serdecznie przepraszamy" - czytamy.
Jak zwrócić produkt?
Produkty zakupione w sklepach stacjonarnych można zwrócić w dowolnym salonie stacjonarnym Sinsay.
"Klienci, którzy nie posiadają dowodu zakupu, zostaną poproszeni przez personel o wypełnienie odpowiedniego formularza" - wyjaśnia sieć handlowa.
Natomiast produkty zakupione w sklepie internetowym można zwrócić po zalogowaniu do konta klienta.
"Prosimy o wybranie polecenia 'zwrot' lub 'reklamacja' i postępowanie zgodnie z instrukcjami otrzymanymi mailowo" - instruuje sieć.
Zdjęcia wycofanych produktów:
Źródło: tvn24.pl
Źródło zdjęcia głównego: MAXSHOT.PL / Shutterstock