Możliwości, jakie oferuje wirtualny świat, kuszą polskich seniorów. Sklep Merlin.pl informował niedawno, że w 2014 r. aż 13 proc. jego nowych klientów stanowiły osoby z grup: 55-64 i 64+.
Jesień życia
Według danych e-sklepu klienci z tych grup spędzają na jego stronach nawet dwa razy więcej niż np. najmłodsi kupujący (18-24).- Powoli mija czas, w którym jesień życia kojarzyła nam się z wykluczeniem i samotnością. Nadchodzi czas e-seniorów, czyli osób w wieku 55+, które są aktywne i w pełni świadome możliwości, jakie dają nam nowe technologie - uważa Artur Sadowski, prezes platformy SerwerSMS.Artur Sadowski podkreśla, że producenci, którzy chcą utrzymać swoją pozycję na rynku, muszą uwzględnić potrzeby tej grupy wiekowej, ponieważ jej znaczenie może okazać się kluczowe.- Seniorzy to grupa klientów, która będzie skłonna do wydawania większej ilości gotówki, bo będzie ich na to stać. Co nie jest takie pewne w przypadku młodych ludzi, biorąc pod uwagę obecną sytuację na rynku pracy - mówi Sadowski.
Autor: mn//bgr / Źródło: PAP
Źródło zdjęcia głównego: TVN 24