Seniorów przybywa, także tych, którzy chcą być online i korzystać z nowych technologii – informuje wtorkowy "Puls Biznesu".
Możliwości, jakie oferuje wirtualny świat, kuszą polskich seniorów. Sklep Merlin.pl informował niedawno, że w 2014 r. aż 13 proc. jego nowych klientów stanowiły osoby z grup: 55-64 i 64+.
Jesień życia
Według danych e-sklepu klienci z tych grup spędzają na jego stronach nawet dwa razy więcej niż np. najmłodsi kupujący (18-24). - Powoli mija czas, w którym jesień życia kojarzyła nam się z wykluczeniem i samotnością. Nadchodzi czas e-seniorów, czyli osób w wieku 55+, które są aktywne i w pełni świadome możliwości, jakie dają nam nowe technologie - uważa Artur Sadowski, prezes platformy SerwerSMS. Artur Sadowski podkreśla, że producenci, którzy chcą utrzymać swoją pozycję na rynku, muszą uwzględnić potrzeby tej grupy wiekowej, ponieważ jej znaczenie może okazać się kluczowe. - Seniorzy to grupa klientów, która będzie skłonna do wydawania większej ilości gotówki, bo będzie ich na to stać. Co nie jest takie pewne w przypadku młodych ludzi, biorąc pod uwagę obecną sytuację na rynku pracy - mówi Sadowski.
Autor: mn//bgr / Źródło: PAP
Źródło zdjęcia głównego: TVN 24