W piątek po południu klienci Santander Bank Polska mieli problemy z dostępem do konta. "Nasza aplikacja mobilna dzisiaj nie działała tak jakbyśmy chcieli" - wskazał bank we wpisie w mediach społecznościowych. Utrudnienia zakończyły się około godziny 18.
Santander Bank Polska przed godziną 14 zamieścił wpis w mediach społecznościowych, w których poinformował o utrudnieniach w aplikacji mobilnej. "Pracujemy nad ich rozwiązaniem. Przepraszamy Was za niedogodności" - zapewniali przedstawiciele banku.
Występowały również problemy z logowaniem do bankowości internetowej. "W tej chwili nie skorzystasz z bankowości internetowej. Przepraszamy Cię za utrudnienia. Usuwamy problem" - mogliśmy przeczytać w komunikacie na stronie banku.
Utrudnienia zakończyły się chwilę przed godziną 18.
"Nasza aplikacja mobilna dzisiaj nie działała tak jakbyśmy chcieli. Pojawiły się problemy z logowaniem oraz autoryzacją przelewów. Bardzo Was przepraszamy za tę sytuację. Wiemy, że wpłynęła na Wasz komfort. Obecnie aplikacja działa poprawnie" - poinformowano we wpisie na Facebooku.
Z informacji dostępnych na stronie serwisu Downdetector, który gromadzi informacje o problemach wysyłanych przez internautów, wynikało, że awaria w Santander Bank Polska rozpoczęła się w piątek po godzinie 13.00. To wtedy zaczęła rosnąć liczba zgłoszeń o utrudnieniach.
Źródło: TVN24 Biznes
Źródło zdjęcia głównego: Shutterstock