Stara zasada kupiecka mówi: obniżyć cenę aby zyskać, czyli obniżyć cenę, aby zwiększyć obroty i zyski. Ale może to być tylko jedno z narzędzi polityki cenowej. Nowoczesna firma powinna różnicować ceny, dopasowywać je do struktury rynku, czy też uzależniać ceny od terminów płatności i kanałów dystrybucji. Profesor Robert Kozielski z Uniwersytetu Łódzkiego i firmy Questus tłumaczył, o czym powinni pamiętać przedsiębiorcy ustalając ceny.
Stara zasada kupiecka mówi: obniżyć cenę aby zyskać, czyli obniżyć cenę, aby zwiększyć obroty i zyski. Ale może to być tylko jedno z narzędzi polityki cenowej. Nowoczesna firma powinna różnicować ceny, dopasowywać je do struktury rynku, czy też uzależniać ceny od terminów płatności i kanałów dystrybucji. Profesor Robert Kozielski z Uniwersytetu Łódzkiego i firmy Questus tłumaczył, o czym powinni pamiętać przedsiębiorcy ustalając ceny.
Autor: tvn
Źródło zdjęcia głównego: tvn