Grupa Redan wprowadza na rynek nową markę odzieży sportowej - Drywash, która pojawi się w sklepach na początku 2011 roku. Jak powiedział prezes spółki Piotr Kulawiński w ciągu 4-5 lat potencjał rocznej sprzedaży marki Drywash wyniesie od 100 do 150 mln złotych. Prezes spółki Redan zdradził w programie "Dzień na Rynkach", że koszty wykreowania nowej marki były niewielkie. Jeśli chodzi o marże to będą zbliżone do tych realizowanych na markach Top Secret i Troll.
Grupa Redan wprowadza na rynek nową markę odzieży sportowej - Drywash, która pojawi się w sklepach na początku 2011 roku. Jak powiedział prezes spółki Piotr Kulawiński w ciągu 4-5 lat potencjał rocznej sprzedaży marki Drywash wyniesie od 100 do 150 mln złotych. Prezes spółki Redan zdradził w programie "Dzień na Rynkach", że koszty wykreowania nowej marki były niewielkie. Jeśli chodzi o marże to będą zbliżone do tych realizowanych na markach Top Secret i Troll.
Autor: tvn
Źródło zdjęcia głównego: tvn