Przyszłość branży mediów

Marcin Kałkucki
Marcin Kałkucki
Jak błyskawiczny rozwój bezprzewodowego dostępu do szybkich łączy internetowych zmieni krajobraz rynku mediów i rozrywki? Kto na tym zarobi a kto straci? W najnowszym raporcie eksperci PwC przewidują, że do 2017 roku wydatki na rozrywkę i media osiągną wartość ponad 2 bilionów dolarów. Najszybciej rosnąć będą w Azji i Ameryce Południowej - w ciągu dwóch lat wartość tamtych rynków wzrośnie niemal dwukrotnie.

W Polsce wciągu 4 lata tempo wzrostu wydatków na rozrywkę i reklamę będzie na poziomie ponad 3%, a w 2017 roku wydatki na reklamę w internecie niemal zrównają się z wartością rynku telewizyjnego. Czas na szczegóły raportu Global Entertainment and Media Outlook. Gościem TVN CNBC jest Marcin Kałkucki, dyrektor w PwC.

Zobacz także: