Prywatne "klikanie" w pracy a dobro firmy

Polacy coraz chętniej sięgają do portali społecznościowych. Czy zatem zablokować dostęp do portali na służbowych komputerach, a może postarać się wykreować wizerunek firmy na przykład na Twitterze? O to w "Biznes Lunchu" Rafał Wojda pytał Katarzynę Borowczyk z Bigramu i Hannę Więcewicz, kierownik Manpower Professional Executive.
Prywatne "klikanie" w pracy a dobro firmy
Źródło: tvn
Polacy coraz chętniej sięgają do portali społecznościowych. Czy zatem zablokować dostęp do portali na służbowych komputerach, a może postarać się wykreować wizerunek firmy na przykład na Twitterze? O to w "Biznes Lunchu" Rafał Wojda pytał Katarzynę Borowczyk z Bigramu i Hannę Więcewicz, kierownik Manpower Professional Executive.

Polacy coraz chętniej sięgają do portali społecznościowych. Czy zatem zablokować dostęp do portali na służbowych komputerach, a może postarać się wykreować wizerunek firmy na przykład na Twitterze? O to w "Biznes Lunchu" Rafał Wojda pytał Katarzynę Borowczyk z Bigramu i Hannę Więcewicz, kierownik Manpower Professional Executive.

Autor: tvn

Zobacz także: