Polska na ITB

W niedzielę skończyły się Międzynarodowe Tragi Turystyczne w Berlinie. Polska była krajem partnerskim tegorocznej imprezy ITB. Czy warto inwestować w obecność na takich wydarzeniach? O swoich wrażeniach opowiada dyrektor ds. sprzedaży i marketingu Condohotels Group Jarosław Majstat oraz dyrektor Podlaskiej Regionalnej Organizacji Turystycznej Jadwiga Dąbrowska.
Polska na ITB
Źródło: TVN CNBC
W niedzielę skończyły się Międzynarodowe Tragi Turystyczne w Berlinie. Polska była krajem partnerskim tegorocznej imprezy ITB. Czy warto inwestować w obecność na takich wydarzeniach? O swoich wrażeniach opowiada dyrektor ds. sprzedaży i marketingu Condohotels Group Jarosław Majstat oraz dyrektor Podlaskiej Regionalnej Organizacji Turystycznej Jadwiga Dąbrowska.

W niedzielę skończyły się Międzynarodowe Tragi Turystyczne w Berlinie. Polska była krajem partnerskim tegorocznej imprezy ITB. Czy warto inwestować w obecność na takich wydarzeniach? O swoich wrażeniach opowiada dyrektor ds. sprzedaży i marketingu Condohotels Group Jarosław Majstat oraz dyrektor Podlaskiej Regionalnej Organizacji Turystycznej Jadwiga Dąbrowska.

Autor: TVN CNBC

Zobacz także: