Białe plamy badawcze w marketingu. Sporo takich jest – zwłaszcza jeśli chodzi o tak zwaną klasę wyższą. Brakuje ekonomicznych badań na temat zachowań rynkowych najlepiej zarabiających. Jeżeli badania są to – tylko w wycinkowy sposób opisują rzeczywistość. Teraz ma to się zmienić za sprawą nowego projektu badawczego Szkoły Głównej Handlowej. Na ten temat mówi prof. dr hab. Krystyna Mazurek-Łopacińska.
Białe plamy badawcze w marketingu. Sporo takich jest – zwłaszcza jeśli chodzi o tak zwaną klasę wyższą. Brakuje ekonomicznych badań na temat zachowań rynkowych najlepiej zarabiających. Jeżeli badania są to – tylko w wycinkowy sposób opisują rzeczywistość. Teraz ma to się zmienić za sprawą nowego projektu badawczego Szkoły Głównej Handlowej. Na ten temat mówi prof. dr hab. Krystyna Mazurek-Łopacińska.
Autor: tvn / Źródło: TVN CNBC
Źródło zdjęcia głównego: tvn