Start-upy wchodzą w bardzo niszowe obszary, niedostępne dla korporacji. Tylko nieliczne polskie korporacje mogą się przebić na rynku chińskim, a start-upy bez kompleksów idą na podbój największej na świecie gospodarki.I tak np. niedawno gościła w Polsce delegacja tamtejszego giganta IT Neusoftu. Firma chce inwestować w polskie start-upy. Chińczycy zainteresowani są m.in. współpracą z firmą Octopuss, producentem znanych na świecie gier komputerowych, spółką Be-Very umożliwiającą samodzielne budowanie stron internetowych w prosty sposób, czy z telemedyczną firmą Noidss, producentem m.in. blokady alkoholowej dla kierowców samochodów.Z kolei do Chin wybiera się firma Soti, produkująca ekskluzywną herbatę, sprzedawaną w butelkach, która zachowuje właściwości zielonej herbaty.
Autor: km / Źródło: PAP
Źródło zdjęcia głównego: Shutterstock