Planowanie zmian w ofercie

Kilka sezonów do przodu musi myśleć firma odzieżowa planująca wprowadzenie nowej oferty. Z jakim wyprzedzeniem powinny myśleć o swoim asortymencie sklepy osiedlowe i małe firmy produkcyjne doradza Ewa Opolska, trener Ernst&Young Academy of Business
Planowanie zmian w ofercie
Źródło: TVN CNBC
Kilka sezonów do przodu musi myśleć firma odzieżowa planująca wprowadzenie nowej oferty. Z jakim wyprzedzeniem powinny myśleć o swoim asortymencie sklepy osiedlowe i małe firmy produkcyjne doradza Ewa Opolska, trener Ernst&Young Academy of Business

Kilka sezonów do przodu musi myśleć firma odzieżowa planująca wprowadzenie nowej oferty. Z jakim wyprzedzeniem powinny myśleć o swoim asortymencie sklepy osiedlowe i małe firmy produkcyjne doradza Ewa Opolska, trener Ernst&Young Academy of Business

Autor: TVN CNBC

Zobacz także: