Naszą strategią jest wygrać na kryzysie - powiedział prezes Armatury Kraków Konrad Hernik. Przejęcie spółki Toory dało bardzo dobre wyniki sprzedażowe. Gość "Dnia na Rynkach" przyznał, że teraz spółka produkuje grzejniki 24 godziny na dobę, siedem dni w tygodniu, a to i tak za małe moce produkcyjne, jak przynaje w rozmowie z Robertem Stanilewiczem.
Naszą strategią jest wygrać na kryzysie - powiedział prezes Armatury Kraków Konrad Hernik. Przejęcie spółki Toory dało bardzo dobre wyniki sprzedażowe. Gość "Dnia na Rynkach" przyznał, że teraz spółka produkuje grzejniki 24 godziny na dobę, siedem dni w tygodniu, a to i tak za małe moce produkcyjne, jak przynaje w rozmowie z Robertem Stanilewiczem.
Autor: m.krzysztoszek
Źródło zdjęcia głównego: m.krzysztoszek