Opłacalna synergia

Od lat promują polskie produkty. Jacek Sadowski z firmy DEMO, inicjator Kupujnasze.pl, zachęca do współpracy firmy. Przekonuje, że polskie marki są coraz silniejsze, ale brakuje nam synergii. Żeby się lepiej rozwijać, trzeba się popierać, polecać. Jak do tego przekonać przedsiębiorców?
Opłacalna synergia
Źródło: tvn
Od lat promują polskie produkty. Jacek Sadowski z firmy DEMO, inicjator Kupujnasze.pl, zachęca do współpracy firmy. Przekonuje, że polskie marki są coraz silniejsze, ale brakuje nam synergii. Żeby się lepiej rozwijać, trzeba się popierać, polecać. Jak do tego przekonać przedsiębiorców?

Od lat promują polskie produkty. Jacek Sadowski z firmy DEMO, inicjator Kupujnasze.pl, zachęca do współpracy firmy. Przekonuje, że polskie marki są coraz silniejsze, ale brakuje nam synergii. Żeby się lepiej rozwijać, trzeba się popierać, polecać. Jak do tego przekonać przedsiębiorców?

Autor: tvn

Zobacz także: