Zamiast petenta klient. ZUS się zmienia, a zmiany mają iść w dobrym kierunku. Do końca 2012 ma pojawić się możliwość sprawdzania zawartości swojego konta emerytalnego dzięki dostępowi przez Internet. W Zakładzie Ubezpieczeń Społecznych ma też powstać call center. Ubezpieczeni będą mogli wypełniać specjalne ankiety i oceniać jakość obsługi. Zyski ze zmian mają być zarówno po stronie klientów, jak i po stronie Zakładu. Jakie? O tym Marek Klapa.
Zamiast petenta klient. ZUS się zmienia, a zmiany mają iść w dobrym kierunku. Do końca 2012 ma pojawić się możliwość sprawdzania zawartości swojego konta emerytalnego dzięki dostępowi przez Internet. W Zakładzie Ubezpieczeń Społecznych ma też powstać call center. Ubezpieczeni będą mogli wypełniać specjalne ankiety i oceniać jakość obsługi. Zyski ze zmian mają być zarówno po stronie klientów, jak i po stronie Zakładu. Jakie? O tym Marek Klapa.
Autor: tvn
Źródło zdjęcia głównego: tvn