Od piątku obowiązuje nowe rozporządzenie dotyczące obowiązkowych ubezpieczeń i gwarancji dla organizatorów wyjazdów. Klienci mają otrzymać większe odszkodowania, zwrot zaliczek i rekompensatę za zmarnowany wyjazd. Wiele biur podróży ma jednak „stare” polisy z niższą sumą ubezpieczenia i zakresem ochrony. Czy w praktyce jednak klienci są mniej chronieni mówi Aleksandra Kowalczyk, specjalista ds. ubezpieczeń Signal Iduna.
Od piątku obowiązuje nowe rozporządzenie dotyczące obowiązkowych ubezpieczeń i gwarancji dla organizatorów wyjazdów. Klienci mają otrzymać większe odszkodowania, zwrot zaliczek i rekompensatę za zmarnowany wyjazd. Wiele biur podróży ma jednak „stare” polisy z niższą sumą ubezpieczenia i zakresem ochrony. Czy w praktyce jednak klienci są mniej chronieni mówi Aleksandra Kowalczyk, specjalista ds. ubezpieczeń Signal Iduna.
Autor: tvn
Źródło zdjęcia głównego: tvn