Nowe formy marketingu

Bez względu na to, czy otwierasz sklep spożywczy, restaurację, czy świadczysz usługi hydrauliczne, potrzebna jest ci reklama. O najlepszych metodach skutecznej promocji małej firmy w programie "Biznes lunch" mówił prof. Robert Kozielski - Questus, Uniwersytet Łódzki
Nowe formy marketingu
Źródło: tvn
Bez względu na to, czy otwierasz sklep spożywczy, restaurację, czy świadczysz usługi hydrauliczne, potrzebna jest ci reklama. O najlepszych metodach skutecznej promocji małej firmy w programie "Biznes lunch" mówił prof. Robert Kozielski - Questus, Uniwersytet Łódzki

Bez względu na to, czy otwierasz sklep spożywczy, restaurację, czy świadczysz usługi hydrauliczne, potrzebna jest ci reklama. O najlepszych metodach skutecznej promocji małej firmy w programie "Biznes lunch" mówił prof. Robert Kozielski - Questus, Uniwersytet Łódzki

Autor: tvn

Zobacz także: