Z edukacyjną misją ruszają Polskie Browary. Dziewięćdziesiąt procent wszystkich piw od pierwszego kwietnia, na opakowaniach będzie miało taką adnotację: "Nigdy nie jeżdżę po alkoholu". Oznakowanie „Nigdy nie jeżdżę po alkoholu” to wspólna inicjatywa browarów zrzeszonych w Związku Pracodawców „Polskie Browary”. Organizacja, chce rozszerzyć akcje również na mniejszych regionalnych producentów piwa.
Z edukacyjną misją ruszają Polskie Browary. Dziewięćdziesiąt procent wszystkich piw od pierwszego kwietnia, na opakowaniach będzie miało taką adnotację: "Nigdy nie jeżdżę po alkoholu". Oznakowanie „Nigdy nie jeżdżę po alkoholu” to wspólna inicjatywa browarów zrzeszonych w Związku Pracodawców „Polskie Browary”. Organizacja, chce rozszerzyć akcje również na mniejszych regionalnych producentów piwa.
Autor: Marta Bartoszek
Źródło zdjęcia głównego: Marta Bartoszek