Netia, dostawca bezprzewodowego internetu, poinformowała w mediach społecznościowych, że od piątkowego wieczoru infrastruktura sieciowa Grupy Netia "jest celem wyjątkowo silnego, długotrwałego i złożonego ataku typu DDoS".
"Powoduje on okresowe zakłócenia w prawidłowym funkcjonowaniu usług dostępowych u części naszych klientów" - wytłumaczono.
Dodano, że o sytuacji zostały poinformowane właściwe służby i instytucje.
Ile było zgłoszeń awarii?
Z informacji dostępnych na stronie serwisu Downdetector, który gromadzi informacje o problemach wysyłanych przez internautów, wynikało, że w ciągu ostatnich 24 godzin najwięcej zgłoszeń awarii przez użytkowników odnotowano w poniedziałek około godz. 12.
Czytaj też: Awaria w dużym banku usunięta. "Przywróciliśmy działanie"
Autorka/Autor: jr/ams
Źródło: TVN24 Biznes
Źródło zdjęcia głównego: Shutterstock