Szykuje się fuzja na polskim rynku odzieżowym

Monnari chce kupić Simple
Ubrania dostaną drugie życie. Nowy pomysł na użycie niechcianej odzieży
Źródło: TVN24 BiS
Zarząd Monnari podjął decyzję o złożeniu wstępnej niewiążącej oferty spółce Gino Rossi na zakup udziałów w Simple Creative Products - poinformowała Monnari w komunikacie.

W komunikacie Monnari podano, że w oferty obejmują m.in. wartość udziałów Simple określoną w przedziale od 46 mln zł do 50,5 mln zł przy założeniu zerowego poziomu zadłużenia i gotówki, która stanowić będzie podstawę do określenia ostatecznej proponowanej ceny za Simple.

Monnari oczekuje ponadto, że do 23 lutego 2018 r. Gino Rossi odpowie, że udzieli spółce zgody na wyłączność w negocjacjach.Spółka Gino Rossi podała w odrębnym komunikacie, że 23 listopada 2017 roku uzyskała zgodę Rady Nadzorczej na sprzedaż posiadanych 100 proc. akcji Simple Creative Products i zarząd spółki podjął czynności związane z pozyskaniem inwestora strategicznego.

Monnari to polska marka odzieżowa z blisko 20-letnią tradycją, której produkty można nabyć w 164 salonach w Polsce. Natomiast Simple to marka odzieżowa działająca na rynku od 1993 roku. Obecnie sieć liczy 64 salony.

Autor: msz / Źródło: PAP

Zobacz także: