10 mln rocznie w 10 lat? Tyle być może zapłacą polskie firmy by widnieć w nazwie Stadionu Narodowego w Warszawie. Największym rynkiem naming rights na świecie są Stany Zjednoczone. Właściciele obiektów sportowych w USA inkasują rocznie około 280 mln dolarów z tytuły sprzedaży praw do nazwy obiektów. Czy w Polsce również w grę wchodzi kilkadziesiąt milionów złotych? Gościem Roberta Stankiewicza był Tomasz Wiśniewski, partner w KPMG.
10 mln rocznie w 10 lat? Tyle być może zapłacą polskie firmy by widnieć w nazwie Stadionu Narodowego w Warszawie. Największym rynkiem naming rights na świecie są Stany Zjednoczone. Właściciele obiektów sportowych w USA inkasują rocznie około 280 mln dolarów z tytuły sprzedaży praw do nazwy obiektów. Czy w Polsce również w grę wchodzi kilkadziesiąt milionów złotych? Gościem Roberta Stankiewicza był Tomasz Wiśniewski, partner w KPMG.
Autor: tvn
Źródło zdjęcia głównego: tvn