Bank przeprasza za dziwne powiadomienia. "Nie reagujcie na nie"

Testowe komunikaty od mBanku
Eksperci przestrzegają przed oszustami internetowymi
Źródło: TVN24 BiS
"Test wiadomości push", "mBank pozdrawia" - takie komunikaty otrzymali w środę klienci mBanku, którzy korzystają z aplikacji mobilnej banku. Firma w komunikacie przeprosiła wszystkich klientów za wysłanie testowych wiadomości push. Jednocześnie bank ostrzegł przed utrudnieniami.

W środę klienci, którzy korzystają z aplikacji mobilnej mBanku, ku swojemu zdziwieniu, otrzymali na telefon komunikaty takie jak "test wiadomości push", "mBank pozdrawia". Komunikatom towarzyszyły ciągi liter i cyfr.

Aktualnie czytasz: Bank przeprasza za dziwne powiadomienia. "Nie reagujcie na nie"
Źródło: TVN24 Biznes
Aktualnie czytasz: Bank przeprasza za dziwne powiadomienia. "Nie reagujcie na nie"
Źródło: TVN24 Biznes

mBank - testowe wiadomości push

Po godzinie 15.00 mBank zamieścił komunikat w tej sprawie na Facebooku oraz na swojej stronie.

"Przepraszamy za wysłanie do Was testowych wiadomości push w aplikacji. Prosimy, nie reagujcie na nie. Klikanie w powiadomienia, powoduje spowolnienie działania aplikacji. Prosimy o chwilę cierpliwości" - czytamy we wpisie.

Przedstawiciele mBanku poinformowali, że "mogą wystąpić również opóźnienia w połączeniach z call center".

Zobacz także: