Paweł Blajer odpowiada na pytania widzów TVN CNBC. „Zatrudniam w salonie kosmetycznym pracownicę, która świetnie wykonuje swoją pracę. Wielu klientów, tylko do niej się zapisuje. Rośnie dzięki temu też stała grupa klientów całego salonu. Niestety w relacjach ze mną nie jest sympatyczna, często zwraca mi uwagę przy innych, niektóre moje decyzje podważa i buntuje zespół. Chciałbym ją zwolnić, bo nie mam już cierpliwości, ale nie chcę stracić klientów. Innego rozwiązania nie widzę.” Co zrobić w takiej sytuacji? Rozmowa z Piotrem Mazurkiewiczem, partnerem w HRK.
Paweł Blajer odpowiada na pytania widzów TVN CNBC. „Zatrudniam w salonie kosmetycznym pracownicę, która świetnie wykonuje swoją pracę. Wielu klientów, tylko do niej się zapisuje. Rośnie dzięki temu też stała grupa klientów całego salonu. Niestety w relacjach ze mną nie jest sympatyczna, często zwraca mi uwagę przy innych, niektóre moje decyzje podważa i buntuje zespół. Chciałbym ją zwolnić, bo nie mam już cierpliwości, ale nie chcę stracić klientów. Innego rozwiązania nie widzę.” Co zrobić w takiej sytuacji? Rozmowa z Piotrem Mazurkiewiczem, partnerem w HRK.
Autor: tvn
Źródło zdjęcia głównego: tvn