Kobieca słabość... zakupy. A może wbrew stereotypom to kobieca moc? Kobiety decydują o większości zakupów dla polskich rodzin - także w branżach zdominowanych dotąd przez mężczyzn. Badanie dróg dotarcia do nich z przekazem marketingowym staje się nowym nurtem w ekonomii. Jak zdobyć mózg i portfel konsumentki, czyli jak ją kupić - sprawdzał Marek Klapa podczas III-ego Sympozjum Dokobiet.pl, któremu patronowała telewizja TVN CNBC.
Kobieca słabość... zakupy. A może wbrew stereotypom to kobieca moc? Kobiety decydują o większości zakupów dla polskich rodzin - także w branżach zdominowanych dotąd przez mężczyzn. Badanie dróg dotarcia do nich z przekazem marketingowym staje się nowym nurtem w ekonomii. Jak zdobyć mózg i portfel konsumentki, czyli jak ją kupić - sprawdzał Marek Klapa podczas III-ego Sympozjum Dokobiet.pl, któremu patronowała telewizja TVN CNBC.
Autor: tvn
Źródło zdjęcia głównego: tvn