Klient w kryzysie

Jak utrzymać klientów firmy w czasach kryzysu? Co zrobić, żeby konkurenci ich nie podkupili, albo oni sami nie zrezygnowali z naszych usług. Między innymi na te pytania odpowiadała dr Aleksandra Laskowska-Rutkowska ze Szkoły Głównej Handlowej
Klient w kryzysie
Źródło: o.kobus
Jak utrzymać klientów firmy w czasach kryzysu? Co zrobić, żeby konkurenci ich nie podkupili, albo oni sami nie zrezygnowali z naszych usług. Między innymi na te pytania odpowiadała dr Aleksandra Laskowska-Rutkowska ze Szkoły Głównej Handlowej

Jak utrzymać klientów firmy w czasach kryzysu? Co zrobić, żeby konkurenci ich nie podkupili, albo oni sami nie zrezygnowali z naszych usług. Między innymi na te pytania odpowiadała dr Aleksandra Laskowska-Rutkowska ze Szkoły Głównej Handlowej

Autor: o.kobus

Zobacz także: