Jak zatrzymać klienta?

Satysfakcja i lojalność klientów – jak je budować? Jakich nakładów potrzebujemy by pracować nad tymi aspektami naszej działalności gospodarczej i jakie efekty możemy osiągnąć? O tym na antenie TVN CNBC Biznes mówił prof. Robert Kozielski z  Uniwersytetu Łódzkiego.
Jak zatrzymać klienta?
Źródło: tvn
Satysfakcja i lojalność klientów – jak je budować? Jakich nakładów potrzebujemy by pracować nad tymi aspektami naszej działalności gospodarczej i jakie efekty możemy osiągnąć? O tym na antenie TVN CNBC Biznes mówił prof. Robert Kozielski z Uniwersytetu Łódzkiego.

Satysfakcja i lojalność klientów – jak je budować? Jakich nakładów potrzebujemy by pracować nad tymi aspektami naszej działalności gospodarczej i jakie efekty możemy osiągnąć? O tym na antenie TVN CNBC Biznes mówił prof. Robert Kozielski z Uniwersytetu Łódzkiego.

Autor: tvn

Zobacz także: