Pomysł reaktywacji fabryki FSO na warszawskim Żeraniu nie może liczyć na wsparcie Ministerstwa Finansów. Kupnem jest zainteresowana kanadyjska spółka Magna, która myśli o zainwestowaniu około 1 mld zł w produkcję samochodów nad Wisłą. Ministerstwo Finansów nie ma w budżecie pieniędzy ani na wieloletni plan dofinansowania, a na utworzenie specjalnej strefy ekonomicznej - o co wnioskowało ministerstwo gospodarki - nie pozwalają obowiązujące przepisy. Jak dalej potoczą się losy fabryki FSO? Rozmowa z Rafałem Orłowskim z Automotive Suppliers.
Pomysł reaktywacji fabryki FSO na warszawskim Żeraniu nie może liczyć na wsparcie Ministerstwa Finansów. Kupnem jest zainteresowana kanadyjska spółka Magna, która myśli o zainwestowaniu około 1 mld zł w produkcję samochodów nad Wisłą. Ministerstwo Finansów nie ma w budżecie pieniędzy ani na wieloletni plan dofinansowania, a na utworzenie specjalnej strefy ekonomicznej - o co wnioskowało ministerstwo gospodarki - nie pozwalają obowiązujące przepisy. Jak dalej potoczą się losy fabryki FSO? Rozmowa z Rafałem Orłowskim z Automotive Suppliers.
Autor: tvn / Źródło: TVN CNBC
Źródło zdjęcia głównego: tvn