Wakacyjna franczyza. Mimo kryzysu w Grecji i „Wiosny Ludów” w Krajach Arabskich popyt na zagraniczne wakacje nie maleje, zwłaszcza, że pogoda w Polsce nie dopisuje. Jednym z pomysłów na zarabianie na takich wyjazdach jest otworzenie butiku z ofertami z różnych biur podróży. Takich przedsiębiorców nie obowiązują rygorystyczne ubezpieczenia, jak w przypadku biur podróży. Ile wycieczek w miesiącu trzeba sprzedać, żeby utrzymać się z działalności franczyzowej? Spytaliśmy Katarzynę Gibson, menedżera Sieci Salonów Sprzedaży Multita i Tomasza Kozikowskiego, prezesa serwisu turystycznego ostatniemiejsca.pl.
Wakacyjna franczyza. Mimo kryzysu w Grecji i „Wiosny Ludów” w Krajach Arabskich popyt na zagraniczne wakacje nie maleje, zwłaszcza, że pogoda w Polsce nie dopisuje. Jednym z pomysłów na zarabianie na takich wyjazdach jest otworzenie butiku z ofertami z różnych biur podróży. Takich przedsiębiorców nie obowiązują rygorystyczne ubezpieczenia, jak w przypadku biur podróży. Ile wycieczek w miesiącu trzeba sprzedać, żeby utrzymać się z działalności franczyzowej? Spytaliśmy Katarzynę Gibson, menedżera Sieci Salonów Sprzedaży Multita i Tomasza Kozikowskiego, prezesa serwisu turystycznego ostatniemiejsca.pl.
Autor: tvn
Źródło zdjęcia głównego: tvn