Umowa na budowę centralnego odcinka drugiej linii metra w stolicy podpisana. Sześciokilometrowy odcinek do ronda Daszyńskiego do Dworca Wileńskiego ma być gotowy na przełomie 2013/ 2014 roku i kosztować 4 miliardy 100 milionów złotych. Nowym odcinkiem ma podróżować codziennie nawet 300 tysięcy osób. Do budowy II linii metra posłuży największa w Polsce tarcza, dzięki której powstanie m.in. tunel biegnący osiem metrów pod dnem Wisły. W ramach inwestycji powstanie też najgłębiej położona stacja metra - Nowy Świat, która będzie zlokalizowana sześć pięter pod ziemią.
Umowa na budowę centralnego odcinka drugiej linii metra w stolicy podpisana. Sześciokilometrowy odcinek do ronda Daszyńskiego do Dworca Wileńskiego ma być gotowy na przełomie 2013/ 2014 roku i kosztować 4 miliardy 100 milionów złotych. Nowym odcinkiem ma podróżować codziennie nawet 300 tysięcy osób. Do budowy II linii metra posłuży największa w Polsce tarcza, dzięki której powstanie m.in. tunel biegnący osiem metrów pod dnem Wisły. W ramach inwestycji powstanie też najgłębiej położona stacja metra - Nowy Świat, która będzie zlokalizowana sześć pięter pod ziemią.