Dobra luksusowe w sieci

Diamenty nie tak łatwo sprzedać jak pralki czy komputery. Specyfika handlu w internecie produktami luksusowymi jest nieco inna. Sprzedaż dóbr luksusowych wymaga od sklepów internetowych znacznie większych nakładów i jest bardziej skomplikowana. Porozmawiamy o tym z Wojciechem Chmielewskim, badaczem IIBR/Gemius Group i Grzegorzem Węcem, właścicielem salonu jubilerskiego, który sprzedaje w internecie. W programie także najnowsze dane o rynku e-commerce, wcześniej nie publikowany raport Gemius.
Dobra luksusowe w sieci
Źródło: tvn
Diamenty nie tak łatwo sprzedać jak pralki czy komputery. Specyfika handlu w internecie produktami luksusowymi jest nieco inna. Sprzedaż dóbr luksusowych wymaga od sklepów internetowych znacznie większych nakładów i jest bardziej skomplikowana. Porozmawiamy o tym z Wojciechem Chmielewskim, badaczem IIBR/Gemius Group i Grzegorzem Węcem, właścicielem salonu jubilerskiego, który sprzedaje w internecie. W programie także najnowsze dane o rynku e-commerce, wcześniej nie publikowany raport Gemius.

Diamenty nie tak łatwo sprzedać jak pralki czy komputery. Specyfika handlu w internecie produktami luksusowymi jest nieco inna. Sprzedaż dóbr luksusowych wymaga od sklepów internetowych znacznie większych nakładów i jest bardziej skomplikowana. Porozmawiamy o tym z Wojciechem Chmielewskim, badaczem IIBR/Gemius Group i Grzegorzem Węcem, właścicielem salonu jubilerskiego, który sprzedaje w internecie. W programie także najnowsze dane o rynku e-commerce, wcześniej nie publikowany raport Gemius.

Autor: tvn

Zobacz także: