Chrońmy naszą markę

Mała firma nie może rywalizować z największymi producentami pod względem ceny, logistyki czy liczby przedstawicieli handlowych. Może natomiast stworzyć markę, która przyciągnie konsumentów. Jak stworzyć markę, z którą ludzie będą się chcieli utożsamiać i którą wybiorą w sklepie? Rozmowa z Andrzejem Falkowskim, profesorem Szkoły Wyższej Psychologii Społecznej.
Chrońmy naszą markę
Źródło: tvn
Mała firma nie może rywalizować z największymi producentami pod względem ceny, logistyki czy liczby przedstawicieli handlowych. Może natomiast stworzyć markę, która przyciągnie konsumentów. Jak stworzyć markę, z którą ludzie będą się chcieli utożsamiać i którą wybiorą w sklepie? Rozmowa z Andrzejem Falkowskim, profesorem Szkoły Wyższej Psychologii Społecznej.

Mała firma nie może rywalizować z największymi producentami pod względem ceny, logistyki czy liczby przedstawicieli handlowych. Może natomiast stworzyć markę, która przyciągnie konsumentów. Jak stworzyć markę, z którą ludzie będą się chcieli utożsamiać i którą wybiorą w sklepie? Rozmowa z Andrzejem Falkowskim, profesorem Szkoły Wyższej Psychologii Społecznej.

Autor: tvn

Zobacz także: