Kofola spodziewa się, że ten rok będzie co najmniej tak trudny, jak 2011. A ubiegły też nie był łatwy – przez wysokie ceny surowców, paliw i niesprzyjającą pogodę w lecie. Mimo to, spółka zwiększyła zysk netto o 92% do 27 mln zł. Kofola to producent napojów bezalkoholowych, działający w Europie Środkowej między innymi w Czechach, Polsce, Rosji i na Słowacji. O wynikach i planach Kofoli, rozmawialiśmy z dyrektorem zarządzającym spółki - Bartoszem Marczukiem.
Kofola spodziewa się, że ten rok będzie co najmniej tak trudny, jak 2011. A ubiegły też nie był łatwy – przez wysokie ceny surowców, paliw i niesprzyjającą pogodę w lecie. Mimo to, spółka zwiększyła zysk netto o 92% do 27 mln zł. Kofola to producent napojów bezalkoholowych, działający w Europie Środkowej między innymi w Czechach, Polsce, Rosji i na Słowacji. O wynikach i planach Kofoli, rozmawialiśmy z dyrektorem zarządzającym spółki - Bartoszem Marczukiem.
Autor: tvn / Źródło: TVN CNBC
Źródło zdjęcia głównego: tvn