Możliwy nowy prezes LOTu i stare kłopoty Centralwings. Rada nadzorcza narodowego przewoźnika ma zająć się zmianami w zarządzie. Tymczasem tani przewoźnik należący do LOTu trzeci rok z rzędu przynosi straty - i to większe niż się spodziewano, choć przewiózł w ubiegłym roku blisko milion 300 tysięcy pasażerów. Analitycy mówią o braku sprawnego zarządzania i strategii w firmie, ale na razie uziemienia samolotów Centralwings nie przewidują. Radzą tylko zająć się priorytetami. Jakimi?
Możliwy nowy prezes LOTu i stare kłopoty Centralwings. Rada nadzorcza narodowego przewoźnika ma zająć się zmianami w zarządzie. Tymczasem tani przewoźnik należący do LOTu trzeci rok z rzędu przynosi straty - i to większe niż się spodziewano, choć przewiózł w ubiegłym roku blisko milion 300 tysięcy pasażerów. Analitycy mówią o braku sprawnego zarządzania i strategii w firmie, ale na razie uziemienia samolotów Centralwings nie przewidują. Radzą tylko zająć się priorytetami. Jakimi?