Biznes wrażliwy na pogodę. Biznes wrażliwy na spowolnienie. To rzeczywistość producenta napojów bezalkoholowych, Kofoli. Spółka działająca w Czechach, na Słowacji, w Polsce i Rosji potwierdza to co mówią ekonomiści – konsumenci zanim coś kupią, poważnie się nad tym zastanowią. Klienci coraz częściej kupują syropy, wielokrotnie można je rozcieńczać i wystarczy do tego zwykła kranówka. Więcej na ten temat w rozmowie Mikołaja Kunicy z Bartoszem Marczukiem, członkiem zarządu KOFOLA.
Biznes wrażliwy na pogodę. Biznes wrażliwy na spowolnienie. To rzeczywistość producenta napojów bezalkoholowych, Kofoli. Spółka działająca w Czechach, na Słowacji, w Polsce i Rosji potwierdza to co mówią ekonomiści – konsumenci zanim coś kupią, poważnie się nad tym zastanowią. Klienci coraz częściej kupują syropy, wielokrotnie można je rozcieńczać i wystarczy do tego zwykła kranówka. Więcej na ten temat w rozmowie Mikołaja Kunicy z Bartoszem Marczukiem, członkiem zarządu KOFOLA.
Autor: tvn
Źródło zdjęcia głównego: tvn