Konsumenci liczą pieniądze, najemcy centrów handlowych liczą euro. Czynsz za wynajem lokali wyrażany jest bowiem we wspólnej walucie. O tym, jak z jednej strony większa skłonność klientów do oszczędzania, a z drugiej rosnące koszty, odbijają się na działalności sklepów w centrach handlowych, rozmawialiśmy z Andrzejem Falińskim, dyrektorem generalnym Polskiej Organizacji Handlu i Dystrybucji.
Konsumenci liczą pieniądze, najemcy centrów handlowych liczą euro. Czynsz za wynajem lokali wyrażany jest bowiem we wspólnej walucie. O tym, jak z jednej strony większa skłonność klientów do oszczędzania, a z drugiej rosnące koszty, odbijają się na działalności sklepów w centrach handlowych, rozmawialiśmy z Andrzejem Falińskim, dyrektorem generalnym Polskiej Organizacji Handlu i Dystrybucji.
Autor: m.krzysztoszek
Źródło zdjęcia głównego: m.krzysztoszek